Dulceida | Case

Prime Video

We instantly fell in love with PRIME VIDEO’s strategy to launch the intimate DOCUMENTARY “DULCEIDA: A NEW BEGINNING” (DULCEIDA AL DESNUDO), which included the amazing design of a flowery float for Madrid’s Pride Parade. 

THE CHALLENGE: creating and producing the project at a time when COVID safety measures were still in place. 

THE OUTCOME? A heartfelt, colorful and funny visual piece for social media and an exceptional graphic campaign shot by the photographer Félix Valiente and  with Bea de la Cova as the stylist even if Dulceida does appear naked in the main KA for Dulceida, al desnudo. 

STILL GRATEFUL FOR: the chance to collaborate with the profesional Dulceida, to reunite with Toni after so many years and to see our work on a giant billboard in many spanish cities and in our loved México.

Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.
Campaña gráfica elaborada por Enri Mür Studio para el lanzamiento del documental de Dulceida, al desnudo en la plataforma Prime Video.